Het laatste showbizz nieuws

Peter Gillis, Shownieuws

Vakantiehel in Prinsenmeer! Woedende gasten vallen Peter Gillis aan


De eens zo rustieke oase van vakantiepark, Prinsenmeer, lijkt omgetoverd tot een veld van teleurstelling en frustratie. Een schokkende stortvloed aan bizar veel klachten is losgebarsten afgelopen maand. Het web is overspoeld met furieuze beoordelingen van ontevreden vakantiegangers.

“Van schaamharen van vorige huurders in de douche, stront in de wc pot tot geen licht in de badkamer! Zielig park, zielig bestuur!” roept Steve Cappoen, één van de vele bezoekers die hun ontzetting niet kunnen verbergen over de situatie in het vakantiepark Prinsenmeer.

Met beschuldigende vingers gericht naar het onderhoud, het personeel en zelfs na het parkmanagement stelt teleur. Het moge duidelijk zijn dat de gasten woedend zijn. Sleurink beweert stellig: “Personeel zit meer te roken en te zuipen. Die vent die op kantoor zit, zit ook uit z’n neus te vreten. ’s Ochtends veel bende, flesjes, troep op de grond.”

Romana spreekt ook haar teleurstelling uit: “Bij aankomst stond er nog vuile afwas op de tuintafel, het koffiefilter met prut zat nog in het apparaat. Keukenkastdeur lag eruit…” De lijst van ongemakken lijkt eindeloos: ondergelopen midgetgolf, uitgeschakelde sauna’s, vieze caravans en nachtelijk lawaai, volgens de talrijke recensies die online gedeeld worden.

Niet alle recensies zijn echter gitzwart. D de Block benoemt ondanks de kritiek nog enige gezelligheid: “Toch is de buurt van onze plaats één grote gezellige boel, één groot feest.” En ook Cristel ziet nog lichtpuntjes: “We hebben genoten van het zwemmen in het meer en de glijbanen.”

Desalniettemin zijn de negatieve reviews dominant en wordt het heerschap van Peter Gillis in twijfel getrokken. Hoe kan het dat een vakantiepark, onder de vleugels van deze rijke stinkerd, zo in verval is geraakt?

Maarten heeft er een duidelijke mening over: “Zeer, zeer hoog tokkiegehalte, en veel geluidsoverlast…echt never never nooit meer!!!” Zijn deze woorden de echo van de ondergang van Prinsenmeer, of zijn ze de katalysator voor verandering?

Peter Gillis staat bekend als een man die niet vies is van een beetje controverse. Maar zal deze ondernemer deze schreeuwende behoefte aan verbetering, zoals geschetst door zijn ontevreden klanten, ter harte nemen?

Het is duidelijk dat de geest van teleurstelling en verontwaardiging door het park waart, en vele ogen zijn nu gericht op Gillis en zijn team: Hoe gaan zij reageren op deze galm van ontevredenheid die door hun vakantieparadijs weerklinkt?

In de woorden van Pascal, met zijn matigende stem: “Alles is in achterstallige onderhoud vergeleken met de afgelopen jaren.” Nu, meer dan ooit, lijkt het tijd voor verandering, voor heroverweging en vooral voor een grondige schoonmaak in Prinsenmeer. Blijft het park een onheilspellende plaats van frustratie, of zal het herrijzen als het stralende juweel van het vakantiepark imperium van Peter Gillis?

Deel deze juice!
Abonneer
Laat het weten als er
6 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties

Geen medelijden mee, iedereen weet nu wel hoe het daar is.
Ook mensen met een kleine beurs kunnen een fijne vakantie hebben maar ga dan b.v . een dag of 3 inplaats van 10 dagen in de viezigheid.
Niet klagen achteraf want je wist het voor je boekte hoe het er is.

Peter zorgt goed voor zichzelf met al zijn verzamelingen en groot doenderij. Mijn advies, lees de recensies van de parken dan weet je gelijk dat het niks is. Controleren is beter zegt hijzelf altijd.

Dus FORT ORANJE IS ER NIKS BIJ

Snap niet dat die lapzwans ik an doorgaan met zijn illegale zaakjes. Aanpakken dat gajes!!!!!!👊👊👊

Hou eens op met peter zo door de grond te halen peter is een goede man maar omdat iedereen denkt dat hij nicol sloeg is hij een nu op eens een zeer slechte man hou gewoon op met zeiken

Ann als ik wil ‘zeiken ‘dan wel heel graag op een schoon toilet !!!