Inderdaad, zal niet lang meer duren, maar hun zakken zijn allang gevuld. Met die domme en vulgaire praatjes
Vooral onsmakelijke s*ks Ik denk dat VI geen lang leven meer beschoren is. Was in het begin fan, maar ik…
En dat wanproduct maakte toen het programma: "Hoe heurt het eigenlijk" Wat pletter je dan door de mand zeg.
Inderdaad, zal niet lang meer duren, maar hun zakken zijn allang gevuld. Met die domme en vulgaire praatjes
Vooral onsmakelijke s*ks Ik denk dat VI geen lang leven meer beschoren is. Was in het begin fan, maar ik…
De over jarige tieners, hebben ze geen gesprek stof meer, het gaat alleen maar over se*. 🤮
Helemaal met je eens.
En dat wanproduct maakte toen het programma: "Hoe heurt het eigenlijk" Wat pletter je dan door de mand zeg.