Het laatste showbizz nieuws

Geen categorie

Foto’s gelekt van vieze en smerige staat vakantiepark Peter Gillis



Laatst werd bekend dat Peter Gillis eind mei zijn Nicol hatseflats wat tikken had verkocht. De reden voor de mishandeling lieten wij al eerder weten. Peter belande een nachtje in de cel en sindsdien ontkennen de twee alles wat er gebeurd is. De rechtszaak stond gepland voor 12 augustus, maar die is inmiddels uitgesteld wegens het moeten oproepen van getuigen.

Maar dit is niet het enige probleem dat Peter Gillis achtervolgt. Er zijn namelijk een aantal gasten die foto’s hebben gelekt over de staat van één van zijn vakantieparken. En als je naar de foto’s kijkt lijkt het een hele smerige boel in de chalets. Toen de gasten hierover klaagde moesten ze drie kwartier wachten op een schoonmaakster die er met de Franse slag doorheen ging.

Hieronder de foto’s:

129 Reacties

  1. Marc

    Wat verwacht je dan van een afgeleefd vakantie park. Niemand maar dan ook echt niemand moest er naartoe gaan. Die dikke bolle smeerlap een beetje lopen spaken. Hij zegt dat ze altijd moeten werken, hard werken. Laat me toch niet lachen, die vetklep weet niet eens wat hard werken is. Ja een beetje personeel afsnauwen en commanderen noemt ie werken. Ik zeg dat ie nog nooit heeft gewerkt, laat staan hard. Ik hoop dat ze zijn programma van de buis halen want hij is een beetje TE camera gek. Dat de belastingdienst hem maar eens goed aanpakt want het is geen zuivere koffie.

    • Marcel

      Jullie zijn gewoon jaloers op een ondernemer die het gemaakt heeft.
      En als onder nemer en je doet het goed, dan mag je je personeel er op wijzen dat ze het werk goed moeten doen, hij heeft heus hart voor de zaak dat heeft hij zijn zoon ook al tig x gezegt dat het moet zoals hij het wilt en Peter heeft heus wel een goed oog hiervoor, hij heeft gewoon gelijk als het kapot is moet het gemaakt worden, en zijn personeel als je personeel goed werk verricht hoef je niet te snauwen maar als dit de manier is om het goed te laten gebeuren.
      Moet het maar zo.
      En dat het een teringzooi ja dat ligt niet aan Peter maar aan de gasten die er een teringzooi van maken.
      Jullie zitten nou net te zeiken als of hij die teringzooi heeft gemaakt, Peter zorgt er juist voor dat het opgeruimd is.
      Maar de media kan je maken en breken.
      En dan heb je ook nog de misgunners dat zijn meestal de gene die jaloers zijn.
      Op iets wat zij niet van de grond konden krijgen.
      Denk jij dat er nooit wat aan de hand op cenerparks of de roompot denk je werkelijk dat het alleen bij Peter is.
      Het gebeurd overal maar alleen omdat hij een programma heeft wordt die door jaloerse afnemers in een kwaad daglicht gezet .

      • Elisabeth

        Dan moet hij zijn personeel eens goed betalen. Hij wilt voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Hij buit die mensen uit. Als je goed betaald dan kun je mensen aantrekken die goed kunnen aansturen. Die zoon wordt al moe wanneer hij moet lopen. Alle verantwoordelijkheid legt hij bij die arme mensen. Die kunnen niet op 100 plekken tegelijk zijn. Maar dat eist hij wel.

      • Zo is het maar net lijkt me gezellige kerel praat het niet goed weet ook niet wat er is gebeurt vriuw slaan is nooit goed maar ja vriuwen zijn ook niet heilig ok dit gaat om wat anders het eersten wat ik las van marc wat kak dacht er meteen zo over net als marcel zo veel jaloerse mensen ze zijn zo perfect groet ga maar leven berijk je meschien nog wat kijk niet naar anderen of alleen om er zelf van te leren

      • Arie

        Allemaal bla bla bla. Laat iedereen leven zoals hij wilt. Let op jezelf en niet op een ander.

      • Martijn greuter

        Ja maar parken van Peter Gilles zijn erg gevaarlijk door slecht onderhoud .
        Ik zou nooit naar zijn parken toe .
        Gaan . Op tv zie al je dat het niet schoon is.
        Jaloers dat Ben ik niet .
        Ik ben duidelijk ik heb autisme .ik heb een super goed leven.

      • Fons

        Wat een onzin verhaal.
        Je betaalt als gast extra voor de schoonmaakkosten van je appartement.
        Dat betekent dat de schoonmaak er vooroet zorgen dat alles schoon wordt opgeleverd voor de nieuwe gasten die veel geld betalen en dus recht hebben op schone ruimtes.
        Dat hij zijn personeel afsnauwt, slaat nergens op.
        Petertje Gillis is een patserige, met geld smijtende patje pee-er, die niet voor niets gedoe heeft gemeentes door illegale verhuur aan migranten.
        Laat hij er eerst maar eens voor zorgen dat er een fatsoenlijk werksfeer komt.
        Dat personeel het gevoel krijgt dat ze gewaardeerd worden.
        Door het knippen en plakken in de uitzendingen , wordt er een bepaald beeld gecreëerd.
        Of je dat als “goede ondernemer” moet zien, betwijfel ik ten zeerste.

      • Yvonne

        Ik ben in 2 vakantieparken geweest zowel in Nederland als in België zijn de verhuurlocaties niet in orde. Het is werkelijk wat de mensen schrijven in de reacties. En als je klachten indient worden die niet serieus genomen en word je afgewimpeld. Voor mij nóóit meer deze parken. Ik ga nog liever naar de molecaten parken waar ze wel meteen actie ondernemen . Daar moet Gilles eens kijken hoe ze daar omgaan.met klanten en personeel. Daar leert hij nog wat van.

      • Lena

        Reactie hierboven geschreven door P. Gilles

      • Frans

        Hellemaal met je eens marcel, jaloers zijn is ook een ziekte

      • Michel

        Die het heeft gemaakt?
        Die het heeft gemaakt over de rug van anderen, belasting bedotten enz enz.
        Het is gewoon een vuile parasiet.

      • Elly

        Klopt helemaal wat u zegt!

      • Christie

        Die zeikerds zijn binnen 2 dagen vertrokken omdat het zo goor was dat de kinderen niet eens durfde te douchen. Ze is zeker niet op een tegemoetkoming uit. Al zou het wel moeten!! Heel het jaar had gewerkt hiervoor en dan dit. En je ziet zelf toch hoe goor het is. Ben je blind

      • Louis

        Wat levert deze reactie op, droeftoeter.

      • Peter

        Krijg je betaald ?

        • Hans

          Weten jullie wel wie de vetkleppen zijn?
          Dat zijn de gasten die na 1 of 2 weken daar zijn verbleven en hun accomodatie zo ranzig en vies achter laten, doen ze dat bij hun zelf thuis ook???
          Als iedereen zijn plekje zo achterlaat als hij dat thuis ook doet heeft Peter helemaal geen poetsploeg nodig.
          De gasten zijn dus de vetkleppen!!!!!!

          • Claudia

            Al jaren op camping en vakantieparken geweest , huur je iets dan betaal je borg en schoonmaakkosten en hoort alles netjes te zijn ….er wordt zelfs gevraagd dat je als klant ook nog alles netjes achter laat….
            Zijn er klanten die dat niet doen dan moeten de poetsploegen het met extra werk in orde maken.niet voor niks dat de uitchecken eerder is dan het inchecken , in die tussentijd hoort alles gecontroleerd te zijn als de huurder er bij is ivm de borg en is er tijd genoeg voor de poetsploeg alles schoon te maken !! Als ik een vies bad of haren van een andere klant zou zien en viezigheid in koelkast of egaal waar zou ik ook meteen gaan klagen en eisen dat het schoon gemaakt wordt , iedereen wil in 1 schone accomodatie komen.los van het feit of een klant er zelf een troep van heeft gemaakt, daar hoeft een volgende klant geen last van te hebben als alles goed geregeld is…..negatief commentaar is zeker niet leuk voor een ondernemer maar foto’s , filmpjes en recensies zeggen toch echt dat het niet een eenmalig iets is, dus dan als ondernemer de koppen bij elkaar steken en een ander plan van aanpak kiezen !! Vooral als je ook nog in de media komt kun je verwachten dat ook de negatieve dingen sneller rond kunnen gaan….er wat van leren en iets mee doen is dan het enige juiste zodat dan tevreden recensies en foto’s worden geplaatst ver de parken ! Roepen jaloezie hier en schelden dat is alleen maar kinderachtig gedrag vindt dat niet de juiste reactie op dit soort dingen maar goed….

        • Hans

          Beste Peter,
          Je moet je voor iedere boeking 100 euro borg vragen en als de mensen de accommodatie netjes achter laten krijgen ze die 100 euro ook netjes terug gestort en de vetkleppen die het niet netjes achter laten en denken dat Petertje dat maar doet die zijn hun 100 euro kwijt.
          Zo verdien je er weer een leuk centje bij.
          Massa is kassa toch.

          • Dimitrj

            Of gewoon als bonus 10 procent erop terug geven dan spaar je dat geld uit aan schoonmaakkosten en moet je eens kijken hoe de mensen het dan achter laten

      • Niels

        Ik ben zeker niet jaloers op Peter Gilles. Maar het is echt te ranzig voor woorden wat ik daar zelf heb gezien en geroken. Ik heb dit nog nooit in mijn leven meegemaakt! Het leek wel of een paar Poolse arbeiders in de stacaravan gestorven waren. De lucht was niet te harden. Bloedvlekken op de bank, vieze plekken op de matrassen, schimmel en haren in de douche. Vieze koelkast. Losse spijkers in de vlonder. We zijn binnen 1 uur weer met piepende banden van het terrein gereden. Nooit meer Ooststappen!

      • Elsa

        Als je goed naar hem hebt geluisterd hebt, heeft hij alles met z’n eigen blote handen opgebouwd. Had als kind een rotleven en daarna alles van de grond opgebouwd met héél hard werken. Nu is hij een manager en heeft geen tijd meer om papier te prikken.
        Trouwens, de ‘vetklep’ word steeds dunner😉

      • Wim

        Solliciteer jij voor Peter’s nieuwe assistent?

        Hij wil toch baas zijn? Dan is hij verantwoordelijk voor het presteren van het personeel.
        En dat afzeiken van personeel is niet leiding geven. Motiveren werkt beter.

      • Volledig met je eens. Ik ben al een paar keer op prinsenmeer geweest en nooit problemen gehad. Oké honderd procent schoon was het niet maar ook geen smeerboel en dat is geen enkel park in Nederland.

      • Ad

        Jij moet eens zwaar professionele hulp moeten gaan zoeken. Met je jaloers zijn op een ondernemer die het gemaakt heeft, die vent heeft een IQ van een doperwt en praten kan ie helemaal al niet!

        Als iemand mij ook maar op de manier aan zou spreken zoals hij doet dan kunnen ze een ambulance gaan bellen voor hem en dat rare wijf van hem dito net zo veel verstand als niks en een grote bek waar een hond nog geen droog brood van lust.

        Het is een walgelijk stel!

      • B.Mutlu

        Waarom moet ik nou jaloers zijn op een hoop stront,haal je kop uit je reet en gaat zelf maar een weekend met je familie overnachten,als je het dan nog goed vind dan ben je net zo ranzig stelletje prutsers,hufters

      • Grace

        Jaloers haha op zo een persoon
        Ons geld moet goed zijn dus verblijf moet blinken je betaald genoeg
        En u dat proper vindt wil ik het bij u thuis niet zien

      • Mk

        Wie zou er anders een teringzooi van moeten maken? De werknemers? De gasten betalen ervoor om gebruik te maken van een chalet als het daarna een teringzooi is ja dan is het ZIJN verantwoordelijk dus ook ZIJN schuld als het er zo uit ziet. Hij moet ervoor zorgen dat zijn vakantiewoningen netjes of in ieder geval heel schoon opgeleverd worden. Liever een losse deur die nog gemaakt kan worden dan een vuile teringbende. Dan heb je geen hart voor de zaak maar wil je zo veel mogelijk verdienen en daar zo weinig mogelijk aan uitgeven ten koste van de huurders. Constant je werknemers afsnauwen is daarnaast geen hart voor de zaak maar narcistisch en arrogant gedrag. Als hij zijn werknemers beter had behandeld hadden ze dit waarschijnlijk beter gedaan. Je praat met respect wil je ze niet hebben even goede vrienden en uit elkaar. Het zijn je kinderen niet en zeker geen huisdieren.

        • Diana

          Het klopt dat de mensen de viezigheid maken, maar hij is eindverantwoordelijke. Dus hij moet zorgen dat de puin die anderen maken weer opgeruimd wordt!
          En hoewel ik vaak vind dat hij gelijk heeft als hij ergens commentaar op heeft, denk ik nog vaker: dat kan op een héle andere manier, dan krijg je 3x zoveel van je personeel gedaan! Wat je geeft krijg je terug, als de baas goed is voor jou dan heb je meteen meer hart voor de zaak. En dat ontbreekt daar totaal! Al zouden ze me 30 euro per uur betalen, dan nog zou ik niet voor die hork willen werken!

      • de Leeuw

        Hij moet zijn personeel beter betalen en meer tijd geven om de kamers schoon te maken.
        En niet al het geld in zijn dure autos enz steken

      • Peter

        Heb een weekend in 1 van z’n parken gezeten en dat is een weekend te lang geweest.
        Alles vuil, oud en rot.
        Hij heeft z’n geld “verdient” met ouwe parken vol stoppen met asielzoekers.
        En nu loopt hij de blits te maken alsof hij hard gewerkt heeft.

      • JdH

        Zo is dat. Helemaal gelijk.
        Jaloezie is het.

      • Jan

        Ik ga helemaal akkoord met Marcel. Gasten moeten meer respect tonen voor materiaal en personeel, zonder hun geen vakantie!

    • Areke

      CODE ROOD.

      • Massimo

        Schijt aan , ze zijn alleen maar sjaloers.Keep the spirit Alive Peter.

      • Marrie

        Zo is het maar net Marcel
        Het zijn de mensen die er een klerebenden van maken
        En maar klagen in de hoop dat ze hen geld terug krijgen

        • elise

          Ik ga vandaag denk lekker andijvie stamppot maken!😍 Of misschien toch een lekkere salade met kip en patat🙄
          Weet iemand hier misschien wat t weer doet vandaag?

          🍿🙋

    • G

      Inderdaad al kreeg ik een week gratis zou ik er nog niet willen zitten. Massa is kassa roept ie maar wel overal afdingen of er moet gratis iets bij. Grote tokkies zijn het. Respectloze ongevoelige mensen zijn het stuk voor stuk. En gruella de ville ons nicolleke te lui om te werken alleen maar commanderen. De overheid zouden parken moeten sluiten. En de belastingdienst moeten hem aanpakken het is daar geen zuivere koffie.

      • De Wit

        Dat het vaak vies is en niet goed onderhouden is toch allang bekend. Ik begrijp niet dat daar nog steeds mensen boeken voor dit park. Er zijn toch voldoende alternatieven die wel goed onderhouden zijn. Wanneer je een bedrijf hebt zul je er ook altijd in moeten blijven investeren ander gaat het uiteindelijk ten onder.

      • Ciara van Middel

        Ik ben vorig jaar in een van zij parken in Zeeland verbleven en het as het meeste deprimerende verblijf ooit, valse reclame over waar je chalet zou staan en het uitzicht en je had in de douche alleen heet of koud water om dan nog maar te zwijgen over het tapeit aan stof onder de bedden. ik heb geklaagd bij de receptie en via hun eigen site en heb er geen heel geen excuus of reactie op gehad. Een organisatie die zich zeker wel mag schamen over hoe ze omgaan met gasten.

      • Zij weet niet wat schoon maken is ze gebruikt maar 1 doekje voor alles.haar kinderen daar geeft ze niks om die worden wel
        groot gebracht door andere mensen .dus wat is zij voor een persoon ( waardeloos persoon )

      • Rudolf

        Maar daar gaan toch allen maar tokkie,s heen, die weten toch niet beter??

      • S

        Het is een gore bende daar. Zal er nooit meer verblijven.

      • JdH

        Ook al jaloers, zie ik wel.

    • Bouk stoelwinder

      Nee Marc het is niet een afgeleeft park maar dat heeft peter gillis niet gedaan maar al die zwijnen wat ze mensen noemen en die gedragen zich dan als los lopen de zwijnen en houden nergen rekening mee en leven zich helemaal uit op zo’n park en denken ach het is toch van die dikke vet zak kunnen wij ook wel een rotzooi van maken. En als ik peter was zou ik ze verot schelden want ze kunnen niks maar willen wel de centen iedere maand verdienen terwijl ze er niks voor doen.
      Ik wou wel voor peter werken.mijn petje af voor hem

      • JdH

        Helemaal mee eens.
        Het is tokkie Nederland die dit zelf voor hun verpesten. Wees blij dat er zulke parken zijn.
        Kunnen die met een bijstand portemonnee ook nog op vakantie.

    • Mirjam Verstegen

      Mensen willen niets betalen en verwachten een 5 sterren accomodatie. Niet realistisch. Punt blijft, het moet wel schoon zijn 100%. Stof haar en schijt van een ander is niets fris. En voor de rest gun ik de man z’n omzet, winst en plezier in het leven. Je kunt nog heel veel van hem leren. Het programma zit vol met leermomenten voor collega ondernemers.

    • Auke

      Geachte, als je het juiste personeel er op zet zal het zeker beter gaan, we weten ook dat de mensen hun vakantie wil door brengen op een zo goedkoop mogelijke manier, desnoods wat fotootjes van de in scène gebrachte beelden maken en dan klagende en hun deel van het vakantiegeld terug te verkrijgen en dat dan een ondernemer via sociaal media in de kijker gezet wordt vind ik zeer laag bij de grond.
      Trouwens huur een bungalow bij landal of centerparks, in het hoog tijd betaal je het 2 tot 3 het bedrag dan bij Peter.
      Nu U weer……….mvg

    • Tiny

      Ja heb je gelijk ik en zo goedkoop was het daar niet wij zijn een aantal jaren geleden in Arnhem geweest en wat denk je eerst drie kwartier gewacht voor je een laken palet kreeg en in het chalets aan gekomen niks was er goed weer teruggegaan werd wel alles gebracht nou nog geen twee dagen daar geweest heel snel naar huis gegaan maar nee je kreeg niet je geld terug nou nooit meer bij hun wat een troep daar

    • Marcodj

      Ooststappen geweest,voor de kinderen is het daar echt heel erg leuk
      Echt een aanrader voor de Kids.
      Het heeft aandacht punten nodig maar we hebben het super gehad.
      In mijn ogen niet helemaal waar

      Ik denk dat mensen te veel luxe en of 5 steren willen
      Ik snap als er ergernissen zijn of iets niet goed kan zijn,het word zo op een hoop gegooid.

    • Pietjepluk

      Als je zonder te werken zoveel parken opbouwt wil ik wel eens zien waar jij staat in het leven. Blijkbaar werk jij je de t*ring dus je zal dan een groter imperium hebben. Ik gok zelf dat je een prius rijd en erg jaloers bent op anderen.

  2. Quintus

    Laat die mensen gewoon eens met rust ,ik ben op meerdere opstappen plaatsen geweest en ziet er gewoon goed schoon uit. De medewerkers werken kei hard om alles schoon te houden. Ze moeten die mensen aanpakken die dat tering zooitje maken!! Peter je ben een toppertje

    • John

      Peter, heb je dit zelf geschreven?

    • Loesje

      AFZEIKEN IS Makkelijker als complimenten geven…hou.er mee op.

    • Chantal

      Vind ik nou ook.. En alles word aangedikt. En wie zegt dat het daar is? Ik kan ook wel foto’s nemen en zeggen dat het op 1 van zijn parken is…..

    • Christie

      Je kan zeggen dat is de schuld van de mensen die het zooitje maken, maar dan moet het toch schoon zijn als je volgende gasten erin gaan. Wat een gelul.

    • Yo

      Maar misschien moet hij eens die rand debielen van managers eruit gooien

  3. Hennie aust

    Kent je het woord kinnesinne, ja dat zegt genoeg.

    • Gerrit

      Nou wij zijn een keer in Arnhem geweest op een park van gillis , maar dat was een grote kleren zooi Polen Bulgaren Roemenen en nog meer van die gure types ,en maar een paar hollanders die in die verrotte sta caravans bivakeerde ,zal er ook NOOIT meer heen gaan.

    • Jac

      Mooi park maar inderdaad erg vies smeriger toilet in caravan is bij mij al een afknapper verder mooie gezellige camping maar de viese huisjes chalets klopt zeker

    • Louis

      Leugenaar.

  4. M.Brockhus

    Maten maaier Wilfred Genee moet door de kijker geboycot worden.

    • Deze man heeft altijd hard gewerkt en is daarom nu waar hij is. Dit is gewoon een slechte controle van controleurs.

    • Elly

      Het gaat over Peter Gillis, pffff.

      • Ac

        Wij zitten momenteel op de hengelhoef in een heide huisje.. PERFECT! (En dit is de 1e keer dat we in een chalet zitten) normaal altijd hotels en resorts. Vergeleken met 5sterren hotels in Spanje, turkije etc is dit schoner en beter te doen en dat voor een fractie van het bedrag.
        Wat een onzin al dat geklaag, misschien heb je het niet getroffen, trek dan je mond open en het wordt opgelost toch.

    • Vev

      Ik ben geweest vorig jaar nooit meer! Alles smerig.

  5. Japijo

    Algemeen bekend van de Dhhr Gillis en zijn Ooststappen Groep. Ga maar eens op onderzoek naar Recreatiepark Droomgaard in Kaatsheuvel. Waar een gedeelte van dit park zogenaamd verpacht werd aan een Pools bedrijf. En waar Poolse werknemers per persoon 800 euro per maand betaalden om in een rotte stacaravan te wonen met 4 personen tegelijk. Daar ving meneer Gilles 2400 euro per maand voor 1 rotte caravan. Meneer Dikdoenertje Gilles is een man die graag loopt te pronken met geld wat hij op een oneerlijke manier verdient heeft.

    • Auke

      Sorry, dan moet u eens prijsvergelijkingen doen 800 is per week en niet per maand, dus Peter is nog altijd 800 euro goed kopen dan dat u beweert.
      Trouwens als het verhuurd aan deze groep heb je na 3 maanden een barak ik weet dit door ervaring met Landal, zelfs de afzuigkap koelkast ed waren weg………

    • Adje

      Van horen zeggen of kun je dit onderbouwen met bewijs.

  6. Wat n zeikers, op zoek naar aandacht wellicht een uitgebreid onderzoekde foto s door een vergrootglas genomen, klager heeft vakantie heeft dus alle tijd,en zeikt over een schoonmaker die pas na drie kwatier komt, dit terwijl iedereen weet als binnen drie kwartier personeel kunt regelen dit gezien het .
    personeelsgebrek supersnel is.
    Zou mij niet verbazen als klager uit is op tegemoedkoming in derving van zijn vakantie en voor n dubbeltje op de 1e rang wil zitten

  7. Mj

    Je moet het Nicol laten doen ,die doet het in 10 minuten

    • John

      👍👍🤣🤣 dat hebben we gezien ja!!! Maar in werkelijkheid doet mevr. Nicolleke helemaal niks alleen t geld van Peter over de balk gooien!!!

    • Tiny

      Ja heb je gelijk ik en zo goedkoop was het daar niet wij zijn een aantal jaren geleden in Arnhem geweest en wat denk je eerst drie kwartier gewacht voor je een laken paket kreeg en in het chalets aan gekomen niks was er goed weer teruggegaan werd wel alles gebracht nou nog geen twee dagen daar geweest heel snel naar huis gegaan maar nee je kreeg niet je geld terug nou nooit meer bij hun wat een troep daar

    • Pol

      Maar maar maar wat een Zeikerds hier bah bah zeiken over een schoonmaker die na 3 kwartier komt ze hadden je nog langer moeten laten wachten en idd als Peter je baas is en doet brommen dan zul je als schoonmaker idd je werk wel niet goed doen ik weet zeker als Peter mijn baas wordt doen we het op een andere manier

  8. massa is kassa het zijn gewoon geldwolven of burger overvallers je mag betalen en niet zuren dikke auto s een beetje lief dadig doen maar onder tussen er zijn mensen die moetenin de ze tijd leven van 30. euro per week de prijzen vliegen om hoog elke dag moet ik kijken of er wat afgeprijst is ander kan ik gewoon niks eten geen recht op voetselbank om dat mijn ik koen er net boven zit het is gewoon k,,,,,,,,,,!

    • Twan

      Och. Als die domme mensen zoveel geld willen betalen, laat ze lekker. Tis toch niet zo dat die 2 er gelukkiger van worden. Ik heb zijn bruidskindje nog nooit zien lachen. Niet dat ik veel kijk maar toch. Ze zal toch ergens in t achterhoofd wel weten dat ze ergens iets mist.
      Maar ff op vakantie in dubai doet dat allemaal wel weer ff vergeten

    • Bouk Stoelwinder

      Nee marleen dat mensen zo weinig hebben is absoluut niet peter gillis zijn schuld maar die Rutten VAN DE VVD dat zwijn breng iedereen naar de voetselbank
      En niet peter gillis.
      Petje voor peter gillis hij moet alle kritiek en praatjes maar aan horen over zijn over zijn parken en zijn mooie auto’s en ja ik heb ook maar een ku….. pensioen je maar ik klaag niet zolang ik nog te eten heb ,ik kan er ook niks aan veranderen aners had ik die Rutten ook onder zijn kont geschopt
      Maar helaas het is niet zo. Dus heb er vreden met en leef gelukig verder met jouw koen en laat peter zwemmen in zijn
      Geld.

    • Auke

      Hoi Marleen, spijtig dit te lezen, maar er is goed en veel werk of thuiswerk te verkrijgen waar je een leuke inkomen kan genereren, ik heb zelf er ook voor gezeten, maar ik ben er uit door veel te werken en thuis extra te verdienen doe je ding en kom uit die spiraal mvg Auke

    • Adje

      Jaloezie is ook een mening.

    • Ik ben er nu al 4 keer geweest oostappen Zeeland en oostappen Arnhem , En oostappen hengelhoef België. Het is niet lux ofzoo maar als je niet veel geld heb is het de perfecte familie uitje in deze tijd waar in alles heel duur is ik ben er tevreden mee. Ja het is niet altijd netjes maar ik ben toch blij dat dit bestaat je zou kunnen zeggen een budget vakantie park. Mag wel beter onderhouden worden het hoeft van mij niet weg dit is de perfecte oplossing voor gezinnen met weinig geld om er toch even tussen uit te gaan . De kinderen kunnen de hele dag zwemmen en aan alle activiteiten op het vakantie park deelnemen 👍👍👍👍

    • Erik

      Zakdoekjes kopen

  9. Jea

    Gadver,mij zul je daar nooit
    aantreffen!!!! Hij mag zich de ogen
    uit de kop schamen,hij en de hele meute.

    Snap niet dat huurders daar geen zaak
    van maken, valt niets te verliezen,wel
    te winnen!

  10. De vries

    jonge jonge te gek voor worden en maar luxe dingen kopen en lekker op vakantie en op tv verscheinen of alles zo goed is op de vakantie parken en net doen of ze de mooiste en goed werken de mensen hebben die de boel goed maken op nico naar dan die doet werkelijk alleen maar de baas spelen en te showe met haar hond of luxe dinge als je zo.graag luxe wildt leven en baas bend van vakantie parken zorg dan dat je parken goed zijn en dat mensen geen klachten hebben en ga dan luxe dinge kopen en zelf op vakantie dus nico en de rest geen hatsevlats en luxe aan kopen en vakanties nee vakantieparken van jullie op knappen zo dat de klachten er niet meer zijn en dan op luxe vakantie en aankopen doen
    daar de beest uit hangen terwel er van a

    • Pipo

      Ik snap er niks van? Misschien zijn leestekens een uitkomst en een wat betere zinsopbouw?

      • Lisa

        Prinsenmeer is een vies Park koelkast vies schimmel en schimmel op slaapkamer overal etens resten op de grond buiten bij aankomst gaspit kapot koffie apparaat kapot ’t v kapot. Onvriendelijk personeel

        Vieze bende van de elende

        • Lonneke

          Ooit vakantiehuisjes schoongemaakt (1 jaar gedaan) mensen zijn soms varkens dat is ook weer zo. Denk sommige groepjes jonge jongens bv die graag etteren buiten de deur, maar ook eens een hele grote groep joden die echt zo erg zijn tekeergegaan in de huisjes dat de leidinggevenden medelijden hadden met ons toen we terugkwamen na de grote schoonmaak.

      • Schandalig hoe zij met personeel (mensen dus) omgaan. Ons Nicolleke!

    • Marco

      De Vries, als je dan een reactie schrijft zorg dan in ieder geval dat je de spelling enigszins beheerst….

    • Onzin ben er al 4 x geweest hij kan niet overal gelijk zijn afgelopen jullie weer en personeel buitenwerk was goed je vroeg en waren er personeel voor binnen even op de vingers tikken maar was weer top

      • Ingrid.

        Ben in verschillende parken geweest, waarschijnlijk hebben wij het getroffen. Altijd netjes en als er iets niet goed was even bellen en vervangen. Vergeet ook niet de tijd die mensen krijgen voor de schoonmaak van een huisje en hoe smerig sommige mensen het achterlaten. Bij ons kan bij wijze van de volgende er zo weer in. Maak het altijd helemaal schoon. En het is niet gilles zelf die het schoonmaakt je bent ook maar afhankelijk van je personeel.

    • Spiedy

      Vriend leer schrijven of reageer niet.

  11. Rob

    Pak die hatseflats maar een keer goed aan of anders alle campings sluiten

  12. Joke

    Op wie is hij woest?Op de mensen die de foto’s plaatsten of op zijn personeel?
    Hij zal meer geld aan de parken moeten uitgeven en niet aan kastelen en auto’s en aan de golddigger familie

  13. Esther

    Was bekend, niet boeken daar dus

    • L van de laar

      Ik ben er ook op vakantie geweest een vuiler bende die caravans en parken en maar deftig doen als meneer op tv is een groot toneelstuk dat is t

  14. Karin

    Dat heb je als zijn Nicolleke beslist dat ze een chalet moeten schoonmaken op 10 minuten. Ze zou beter zelf wat handen uit de mouwen steken, dan hele dagen met die hond op haar arm te lopen.

  15. Veen

    Klopt is niet fris wij zitten er ,zonder tv veel mis ,foto’s volgen geen verlichting savonds

  16. Nellie

    Betere controle en ander personeel en die meteen een hoger loon geven dan voorkom je zulke situaties .
    Je kunt niet overal zelf achteraan gaan Peter maar je hebt wel degelijk personeel nodig dat er niet met de pet naar gooit , op deze manier blijft er totaal niks meer over van je vakantieparken en dat is zonde na al die jaren van hard werken.

    • Ik vind het nogal meevallen
      Mensen zijn grote viezerikken
      Het valt niet mee omdat schoon te houden
      Zeer zeker op zo groot parc
      Ze zijn nu wel bezig om hem door het slijk te halen

  17. Dat van de vuiligheid op de parken is toch niets nieuws. Wij hebben al twee keer geboekt en werd weer geannuleerd een keer waren de huisjes nog niet klaar en de tweede keer was erg vaag. Waarschijnlijk zullen ze wel gebruikt worden voor vluchtelingen. Massa is kassa toch……,

  18. Geert van dam

    Hou toch op met tv maken met dit soort domme figuren.

  19. Ann

    Jaren terug daar een keer geboekt,was schoon later op een ander park smerig niet schoon gemaakt lakens waren er niet..
    naar de receptie nemen.je niet serieus .

    • Gt

      Ben er paar keer op vakantie geweest en fijne vakantie gehad.kom jaarlijks 2x op verschillende parken met campings en vuiligheid en troep vind je overal op elk park,als je zoekt.
      Met waardeloos personeel en managers red geen enkel park het.
      En dat is zijn probleem.

  20. Yvonne

    Ik kijk nooit naar dat ordinare programma. Die Nicole is bij hem alleen voor het geld. Zelf doet mevrouw niks voor de kost. Dat het er smerig is verbaasd me niks. Het zijn ascocale mensen. Geef mij de meilandjes maar. Die zijn tenminste netjes.

  21. Cisca

    Misschien kan hij beter Nederlands personeel aannemen. Dan kan hij duidelijk maken wat hij wil. Ik snap dat die Poolse mensen goedkoper zijn maar ze werken ook maar voor de helft. Niet goed werken dan maar ontslaan en ander personeel aannemen dat wel hun werk doet.

  22. Kirsten

    1x in asten gestaan op de camping was een prima park en 1x in Arnhem gestaan huisje was schoon beddegoed moesten wel bij de receptie halen.mis is het een idee om het beddegoed in het huisje te leggen.volgends mij zijn niet alle parken zo vies .maar de mensen die daar werken werken tot savonds laat .maar ik vind ze kunnen zelf ook wel de handen uit de mauwen steken ik bedoel peter en Marc

  23. Stefan

    Iedereen stoort zich aan deze mensen en weten precies wat ze doen en kopen enz
    Waarom weten jullie dan alles over deze mensen ? Omdat je niks wil missen van deze soap!
    Als je dan commentaar hebt op ze vraag ik me af waarom iedereen toch kijkt ?
    Op de parken ben ik nooit geweest.

  24. Vies is het. Bah. Wij hebben geannuleerd nadat wij hebben gezien wat het was.

  25. Henkie

    Ben genoeg op veel parken geweest van Peter en heeft ons altijd veel plezier gedaan. En een kerel afkatten die het gewoon goed gedaan heeft financieel is maar 1 woord voor.
    “JALOEZIE” en misgunnen. Ik hoop aan het einde van de vakantie nog ff een weekje je pakken👍

  26. Wat een poewa die bolle en die zagreinige wijf. Ze heeft ook geen lach spieren. En hij verbeeld zich heel wat. En ons nicolllekke kan zo bij asito beginnen als ze van hem af is .doe gewoon doe je gek genoeg. Dat je poen hb okee. Maar geef die schoonmakers maar opslag .en de andere mensen die hun kapot werken. Dan komt het vast goed dikkedeur.

  27. Een hoop kinnesinne. Ben zelf al in 4 parken geweest en alles prima. En als je boekt dan weet je vooraf al dat je niet op een 5 sterren park zit. Dus hou op met zeuren!

  28. Dennis

    Ben nu zelf op Oostappen park Prinsenmeer in duurste chalet hier en het is echt wel een gore bende hoor. Honden in de huisdiervrije chalets, honden in het meer. Alles in huisje is kapot. Geen parasol want die waren op. Het is voor mij echt wel 1x nooit meer. Bah bah. Iedereen hier die zegt dat het allemaal netjes en schoon is heeft óf zn standaarden enorm laag en thuis ook een bende of ontvangt zijn loonstrookje via hem.

  29. H.Bouwmeester

    Ben er een paar keer geweest gewoon schoon .
    Hadden pech met de auto gehad mensen op de receptie netjes op ons gewacht kregen ook nog 1 dag korting gewoon top
    Ps de gasten maken er een benden van

  30. Hendrik Geert Huizinga

    1 Keer op vakantie geweest. Gelukkig maar een weekje. Smeriger uitgeleefde hut. Geklaagd destijds bij de receptie. Uiteindelijk zelf maar zo goed als mogelijk schoongemaakt. Diverse kastjes en deurtje wankel in de scharnieren.
    Ik nooit weer op de camping van meneer Hatseflats…..

  31. Joke Sturk

    Te triest voor woorden. Een caravan: terrasvloer rot, splinters lagen random. En dat met kleine kinderen. Hout niet veilig. Licht in een slaapkamer functioneerde niet. Inventaris: te triest voor woorden. Geen kinderstoel, die later kwam was kapot. Geen campingbedje, daar naarstig op zoek.
    Alleen bierglazen, geen bekers voor thee of koffie.

    Ik kreeg sterk het vermoeden dat deze caravans rijp voor de SLOOP waren. Meneer Hatzeflats met zijn poenerige gedrag volgens de brochure een vakantie van je leven 🤔🙄😳. ONDERHOUD, Na het melden van de klachten, terecht, gebeurde er niets.

    Er vertrok al een jong gezin de volgende dag,( baby 4 maanden.) Terecht. Geen dag langer . Wij vertrokken een dag later.

    De bank doorgezakt, gewoon zitten op de bank was onmogelijk. Het bestek, te treurig voor woorden. Platgooien is de enige oplossing. Daar mensen in onderbrengen is : Peter pak de gevallen steken van deze uit model geraakte trui op en ga hiermee hard aan het werk om te laten zien dat kwaliteit de boodschap is en niet de kwantiteit. Geen Massa is Kassa. Het is te treurig voor woorden!! Het draait niet om jou, goed management werpt vruchten af, het gehatseflats is goedkoop zo naast de poenerige auto , lever kwaliteit! Lever nu deskundigheid.

    Ik was als gast mee voor ondersteuning bij een oma met 2 kleine kinderen.

  32. Die dikke kop moet aan alles geld verdienen .
    Ben een keer op een van die parken van hem geweest.. maar nooit meer. Wat een waardeloze bedoeling accomodatie was geld niet waard.. kast kapot.. douchecabine viel in 3 stukken uit elkaar.. midweek geboekt en ze kwamen op woensdag eens kijken wat er mis was.. op woensdagavond pas opgelost.. dus meer als de helft van mijn vakantieverblijf was accomodatie niet in orde… Wat een zooitje daar… Als we gewoon opstappen boycotten en niet boeken gaat die grote muil van die dikke blaaskaak met zijn fatsig evenvet zoontje er wel vanaf.. en die goedkope snol Nicole moeten ze ook eens een schoenmaat heel groot in die viool schuiven gaat die grootheidswaanzin er misschien ook eens af.

  33. Twan

    Nou bij ons zat strond nog in wc en chips nog op de grond linnen goed te weinig en personeel receptie onbeleefd klacht in gediend ma moest. Het zelf ma uitzoeken Gr twan

  34. Con

    Dit programma moet van de buis, onsmalijk gewoon met al het dik doenerij

  35. Quintus

    De foto’s die geplaatst zijn duiden niet goed of het wel een charlet is…volgens mij is het gewoon bij diegene thuis.duidelijkheid is geboden, zelfs een rechter kan niks met de geplaatste foto’s! En verders als je niet te vrezen ben ga er niet heen dan ,hoef je niet te zeiken ,ik ben er ook geweest,het personeel doet goed werk met eigen ogen gezien alleen ze moeten zich te tering werken omdat jullie er een tifus zooi ervan maken !! Disrespect hebben jullie voor die hardwerkende mensen ,jullie moeten je ogen uit je kop schamen ,houd het zelf gvd netjes !! Het zijn de gasten zelf die het bevuilen , spullen kapot maken ,en jatten !!

  36. Ook wij kwamen voor een midweek vakantie in een mobile home
    Wij zijn helaas meteen weer naar huis gegaan de accomodatie was te goor voor woorden en dan de geur die er hing het was niet te harden ofdat er n lijk lag te rotten , waarschijnlijk kwam het van de schimmel, de matrassen waren zo vies daar zou ik mijn hond nog niet op laten slapen , urine vlekken bloedvlekken en de matrassen waren gewoon zwart van de viezigheid . Ik heb kaartjes met een briefje erom met de reden van vertrek heb in de bus gedaan . De receptie was dicht ook het zwembad was maar 2 dagen per week open . Schandalig zo kun je wel in een rols roys rond rijden . En die snel kan het dan in 10 minuten schoon krijgen dat was ook wel te zien. Ik heb diverse keren gemaild dat ik mijn geld terug wil maar geen reactie . Je zou maar n paar weken geboekt hebben met n paar kleine kinderen . Ik ben zo boos dat ze mensen zo besodemieterd bah. Dit moet echt aan de grote klok gehangen worden .

  37. Tiiny

    Verblijf nu ook op dit moment op het Prinsenmeer. En ik vind het een prachtige camping. En inderdaad als campingbeheerder moet je voorbereid zijn op personeelstekort. Zelf zie ik dat het personeel hun best doet. Maar de gasten maken er ook echt een zooitje van. Die mogen zich ook schamen. En als ik de baas zou zijn, zou ik nog zelf alles mee poetsen zodat ik mijn gasten zo tevreden mogelijk hou. Dan maar minder TV opnames maken, dat kost ook veel tijd. Weet niet hoeveel huisjes je kunt gepoetst hebben in die tijd. De familie is groot genoeg dus ze kunnen allemaal hun handen uit de mouwen steken. Maar hoe dan ook ik zit er graag.

  38. M

    Vuile oplichters mijn kids waren dupe van smerig huisje na 1 nacht naar huis gegaan. Verschrikkelijk

  39. Rene

    Het zal mij niets verbazen dat grotendeels van de klagers en negatiefelingen er een vakantie hebben geboekt via vakantieveilingen voor een bedrag van onder de €50,00 en dan later nog eens lopen te klagen over de faciliteiten en onderhoud in de hoop op een tegoedbon voor een volgend verblijf. Ben er zelf al een aantal keren geweest en is mij goed bevallen , en al zou er eens wat kapot of smerig zijn dan is dat niet alleen bij de parken van meneer Gillis maar ook bij de andere vakantieparken. En dat zal ook altijd zo blijven zolang er mensen zijn die het vertikken om eens een keertje normaal te doen ,en overal maar een potje van maken. Wel eens over nagedacht hoe groot de schadepost jaarlijks is van wat de gasten per jaar moedwillig slopen?? Ik heb ervaren dat als je met een klacht komt deze zo snel mogelijk wordt verholpen .

  40. ik ben invalide.zit ineen rolstoel moet2trappertjes op zonder leuning levensgevaarlijk en alles was vies en stoffig 1x geweest nooit meer.langer dan ander half uur op avond eten gewacht bij het restaurant. eten was koud en vlees droog en hard.
    De badkamer is smerig voor woorden , de wc pot was aangekoekt met bruine uitwerpselen.
    De slaapkamers zijn vuil en stoffig.
    mijn man vond zelf vieze onder ondergoed onder het bed.

Geef een reactie